18. maj 2016

#INSTAFOCUS: ABOOKISHLOVEAFFAIR

Jeg har været en aktiv bruger af Instagram i mange år, men det er faktisk først for relativt nyligt at jeg virkelig er begyndt at undersøge, hvad og hvor mange spændende ting man egentligt kan finde inde i dét univers. Derfor vil jeg nu køre en ny serie som kommer til at hedde #INSTAFOCUS, hvor jeg vil fremhæve nogle af alle de brillante bog-relaterede profiler, man kan finde derinde.


Den første er (pinligt nok - følgerantal taget i betragtning) en af mine nyere yndlinge. Allissa fra @abookishloveaffair som virkelig tager de mest smukke, velovervejede billeder jeg længe har set. Jeg kan simpelthen falde helt i svime over alt den bogskønhed hun fremhæver.

Hvis der er nogle du mener jeg bare bør følge, så hold dig endelig ikke tilbage med at fiffe' i kommentarfeltet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar