11. jan. 2015

BOOKTUBE: MEGA SEJT TILTAG FRA ROSINANTE & CO!

Jeg føler det er lang tid siden, at jeg har snakket om Booktube herinde. Som mange af jer ved, har jeg været storforbruger af youtubevideoer gennem et par år efterhånden, så den nyhed jeg bringer i dag, er en, jeg simpelthen ikke kan få armene ned over.
I torsdag modtog jeg en pressemeddelelse fra forlaget Rosinante & Co - og ja, så er det allerede derude - de har selv gjort mig opmærksom på det, men det ændrer altså ikke mine følelser omkring projektet. I mailen fortalte de om det nye forum de har skabt til danske Booktubers - et forum, hvor man kan snakke på kryds og tværs, og ikke mindst et forum, hvor vi kan snakke på dansk. Hallelujah!



Det hele samles på bloggen www.bog-vlog.dk, hvor man endda kan deltage med egne videoer, hvis tiden og lysten er der. Jeg kan ikke beskrive, hvor fedt jeg synes det her initiativ er.

Der ligger allerede mange videoer inde på hjemmesiden, så det er bare med at tjekke det ud. Jeg sender i hvert fald varme anbefalinger herfra.


#bøgerduvildelemedandre - #bøgerduvildelemedandre 

6 kommentarer:

  1. Jeg har ikke rigtig fulgt med i de mange bogvideoer rundt omkring, men jeg fik også pressemeddelelsen og tænkte med det samme, at det var et fedt tiltag! Glæder mig meget til at følge med! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig et super fedt tiltag! SÅ spændende, og godt at få danskerne lidt på banen.

      Slet
  2. Åh, hvor er du sød at nævne det! Det er et rigtig spændende projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg synes det passer så godt ind hos mig, så hvorfor ikke! ^^

      Slet
  3. Halleluja!!!:D hvor er det fedt!!

    SvarSlet