9. apr. 2019

it was one of those march days when the sun shines hot and the wind blows cold: when it is summer in the light, and winter in the shade.
— charles dickens



På læsefronten stod marts måned stille. jeg ramte en (heldigvis) mindre læsetørke som gjorde, at jeg måtte kæmpe mig gennem bøgerne. Det er ikke en følelse jeg bryder mig om, specielt fordi hvis jeg helt stopper med at læse rammes jeg af dårlig samvittighed. Please sig at jeg ikke er den eneste, der har det sådan? 

marts — de læste 

—   Jeg færdiglæste fem bøger, & dnf'ede en enkelt efter kun 32 sider. I alt blev det til 1.120 læste sider
          —   gennemsnitsratingen er 3,2 ud af 5 stjerner 
          —   fem af bøgerne er skrevet af kvindelige forfattere, to skrevet af mandlige
          —   genremæssigt forledes de således: en erindringsroman, en digtsamling, en sci-fi, en 
                non-fiktion, en historisk & den sidste går under contemporary
          —   tre blev hørt som lydbog
          —   en af bøgerne var et anmeldereksemplar, tre af bøgerne var nye-for-mig titler fra 
                Mofibo, to var fra min fysiske tbr 

marts — wrap up 

—   Eleanor Oliphant har det helt fint, hørt som lydbog, dnf
—  Udslettelse (southern reach #1) af Jeff Vandermeer, ★★☆
—   Skyskraber af Tine Paludan,  ★★☆ (anmeldelse)
—   Oberstinden af Rosa Liksom,  ★★
—   Alt hvad jeg ved om kærlighed af Dolly Alderton, hørt som lydbog, ★★
—   The Power of Habit af Charles Duhigg, hørt som lydbog, 



marts — nye tilføjelser

—   Jeg anskaffede mig ikke mindre en 11 nye bøger til min samling i marts måned. 
          —   to af dem var anmeldereksemplarer
          —   ni var en genbrugsgave min mor forærede mig 

marts — på bloggen/ig

— Bloggen har fået tre nye blogindlæg
          —   February days are a marketing gimmick; love happens every day | february wrap up
          —   er de stadig mine favoritter?
          —   #fredagsbog 22.03

—   På Instagram har jeg fået implementeret et nyt mere forårsvenligt theme, & ellers fyldt min profil med en masse kærlighed. Find mig på IG her





Har du læst nogen af ovenstående bøger? Eller måske noget andet godt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar