17. jul. 2013

Booktube-A-Thon opdatering #Dag 2

Endnu engang har urets viser passeret 00.00 og derfor har Booktube-A-Thonets anden dag nået sin ende. Det har ikke just været den mest produktive dag for mit vedkommende, jeg har været på besøg hos min bedste ven fra klokken 16.00-22.00 og har derfor ikke kunne læse en eneste side i det tidsrum.
  Men nok med undskyldningerne, dårlige forklaringer og alt det der. Jeg nåede ikke at læse 300 sider her på anden dagen.

I formiddags/eftermiddags færdiggjorde jeg Alkymisten af Paulo Coelho, hvilket var en ovenud fantastisk bog! Med sine filosofiske overvejelser ramte den plet for mit vedkommende, den gav mig en masse gå-på-mod og bogen gav mig faktisk også nogle svar i forhold til den realitet jeg udlever mit liv i øjeblikket. Der vil komme en anmeldelse af denne på torsdag (regner jeg med). Med de 33 sider jeg læste på dag 1 trukket fra gav dig mig 142 læste sider.

Derefter påbegyndte jeg læsningen af Idun, anden bog i sagaen om Valhal, hvor jeg nåede at læse et kapitel inden jeg tog afsted og 2,5 her til aften. I alt blev det 72 sider.

Det vil altså sige at jeg i dag har læst 214 sider - hvilket ikke placerer mig nær målet. Dog vil jeg indhente de tabte sider inden jeg går i seng, og derved kunne starte på en frisk i morgen.


God læselyst til dem der læser, og jeg håber søvnen behandler jer ordenligt til dem der snuser den! 

1 kommentar: