19. jul. 2013

Booktube-A-Thon opdatering #Dag 3 og 4

Klokken har endnu engang passeret de famøse to nuller, og jeg vil derfor komme med en lille opdatering fra de to sidste dage.
  I går, onsdag, tilbragte jeg det meste af dagen med en problemskabende vasketøjstur og en tur på stranden, derfor blev det ikke til mere end 114 læste sider. Jeg nåede 158 sider ind i Idun af Johanne Hildebrandt og 28 sider ind i Divergent af Veronica Roth.
  I dag, torsdag, har jeg været til grillaften med nogle smukke mennesker, jeg nåede dog at læse 102 sider i Divergent inden jeg tog afsted og endnu 101 side efter jeg kom tilbage. Jeg er ekstatisk over at have læst mere end i går, da jeg frygtede tallene bare ville gå nedad hele ugen.
  I morgen har jeg kun meget få og hurtige planer, så jeg håber at kunne nå op på de 300 sider igen.

Opsummering af læste sider: 877/2219.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar