10. jun. 2013

Faste tiltag på bloggen


Noget jeg holder meget af når jeg følger en blog er faste indlæg; jeg synes det giver en god følelse af kontinuitet (og stabilitet). Jeg har haft nogle faste indlæg, men efter jeg besluttede at bloggen skulle handle om bøger krævede disse selvfølgelig en tilpasning.

Af faste tiltag kommer følgende:
Mandag: Top 5
Tirsdag:
Onsdag: (Midlertidigt Roskilde-indlæg indtil d. 26. juni 2013)
Torsdag: Boganmeldelse
Søndag:

Omkring d. 15 slash midt i måneden vil der komme et Hvis jeg skulle læse...-indlæg, dette bliver et indlæg hvor jeg enten fremhæver en forfatter eller en genre og fortæller hvor jeg ville begynde min læsning eller hvad jeg anbefaler. Se indlæg om Søren Aabye Kierkegaard her!

I månedens sidste dage (28.-31) vil jeg lave en form for statusopdatering med hvilke nye bøger jeg har anskaffet mig, hvilke bøger jeg har læst og hvilke jeg er i gang med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar