22. jun. 2013

Severus Snapes tryllestav


Jeg har besluttet at denne dag står i Harry Potters tegn (der kommer lidt mange indlæg, på forhånd undskyld). 
Jeg kan helt få en følelse af at være bøgerne utro når jeg gang på gang hiver andre bøger end dem ud fra hylden. Dette er Severus Snapes tryllestav som jeg fik i julegave sidste jul. Det sejeste merchandise jeg ejer. 

Harry Potter har en meget stor plads i mit hjerte og jeg burde takke J.K. Rowling hver eneste dag for den fantastiske gave det var at hun skrev de syv bøger. 

5 kommentarer:

  1. Jeg vil såååå gerne have en af tryllestavene! snyd snyd snyd

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har old staven hvor køber man Severus snaps stav

      Slet
  2. Jeg har været på harry potter museum i London der købe jeg old staven

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den ville jeg også gerne have i min besiddelse. Du kan købe tryllestave hos Faraos Cigarer enten på deres webshop eller i de fysiske forretninger :)

      Slet