28. jun. 2013

Challenge: Læsning på Roskilde Festival 2013

Det bliver ikke det første år hvor jeg har læsning med på festivalen; dog bliver det det første hvor jeg (forhåbentligt) for læst lidt. Frost og jeg har nemlig taget hyggelæsning med dette år.
Jeg har valgt World War Z af Max Brooks og The Silver Linings Playbook af Matthew Quick som dette års "Roskilde Læsning", nu bliver det spændende at se om det kan fungere sammen med abnorme mængder alkohol!

Jeg vil planlægge et par indlæg til denne uge så bloggen ikke står helt stille. Desværre, vil der ikke komme en anmeldelse på torsdag (jeg har simpelthen ikke kunne nå at færdiggøre en bog), ej heller et dagligt indlæg. Men lidt lækkert om Booktube-a-thon og andet lir.

Vi ses på Roskilde Festival 2013!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar