9. feb. 2016

#FEMINISTORCHESTRA


Det gode ved ikke at have nogle nytårsforsæt er, at man frit kan tilføje milepæle uden nogen former for stress og jag. Det har jeg netop gjort, som jeg så at Jean Bookishthoughts har været med til at oprette en feministisk bogklub. Halløjsa!

Den starter fra marts - og jeg håber virkelig at jeg kan holde mig selv i gang med læselighederne hver eneste måned. Hvem kan ikke godt bruge et lille drys feminisme i cyberspace? Jeg ved i hvert fald, at jeg nyder langt de fleste feministiske forummer, så denne må sgu da også lige få en chance.

Bogklubben kan (blandt andet) følges på Goodreads her, og overalt på de sociale medier under hashtagget #feministorchestra.

6 kommentarer:

  1. Jeg har godt set en del af hendes kommentarer på Twitter om at oprette denne bogklub, og det er da super interessant at se hun rent faktisk gjorde det.
    Jeg er i hvert fald nysgerrig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes simpelthen det er så sejt! :DD

      Slet
  2. Hvis det er så har Emma Watson også lavet en feminist bogklub på goodreads, https://www.goodreads.com/group/show/179584-our-shared-shelf
    Men man ikke gå forkert med to grupper :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det evigt fint, at du finder link til mig og alt muligt!
      Jeg kender godt til Watsons bogklub, og havde egentligt også planer om at følge den, men tiden gik.. Måske Goodreads vil hjælpe mig i gang! Ahaha.

      Slet
    2. Det var så lidt.
      Jeg er lidt nervøs med at skaffe de forskellige bøger hjem, de fleste er som sådan ikke til at finde på biblioteket desværre.

      Slet
    3. Puha, det besværliggør selvfølgelig processen en del :/

      Slet