13. jun. 2013

Google Reader lukker

Jeg er sikkert den sidste til at læse denne nyhed. Jeg har godt set at Bloglovin har lokket og lokket til at alle skulle få deres Google Readers med over på deres hjemmeside i stedet, men eksamen og ih og åh. Nu læste jeg det altså, så Google Reader lukker ned ligesom jeg endelig har fundet ud af at bruge det - det er da dejligt.


Følg med på Bloglovin

I stedet vil jeg følge Bloglovins råd og anbefale denne hjemmeside af den simple årsag at det er skide smart. Hvis du ikke kender Bloglovin eller tror at det er noget smart og teknisk som kun computergenier kan finde ud af, så tager du fejl. Det er et meget simpelt program der samler alle de blogs du læser uanset hvilket domæne eller hvilken overflade de skriver fra.

Det eneste du skal gøre er at oprette en bruger på Bloglovin, der er ingen degedarer i det. Husk at slå mails fra hvis du ikke ønsker daglige/ugentlige/månedlige opdateringer over de blogs du følger. Herefter kan du tilføje de blogge du holder af til den læseliste, simpelthen ved enten 1) at søge i søgefunktionen eller 2) ved at klikke på det link de har på deres respektive blog der fører til deres Bloglovin side (fx mit andet ikon, +'et, fører tilbage til Sort Tales Bloglovin side.
   En ekstra god ting ved bloglovin er, at den markerer hvilke blogindlæg du har læst ved at nedtone dem. Skide smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar