26. aug. 2013

Trailer: Divergent

Mens jeg har holdt Pride-ferie er de første klip fra filmatiseringen af Divergent blevet offentliggjort. Ja, det er jo typisk, når jeg lige tager lidt tid til fest og farver, så kommer det jeg har ventet utrolig spændt på siden jeg læste bogen første gang.

Jeg blev faktisk en smule skuffet of traileren; jeg havde forventet en masse spændingsfyldte klip og havde forestillet mig nogle andre scenarier ville blive vist frem. Derfor betyder det ikke, at filmen bliver dårlig - mine forventninger er bare allerede tårnhøje!
Se klippene/traileren her: VMA 2013: Exclusive 'Divergent' First Look

4 kommentarer:

  1. jeg er ret ked af at det er hende der skal spille Hazel Grace i TFIOS.... :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan kan det være? Jeg synes hun virker utrolig sympatisk ^^

      Slet
  2. DET ER LIGE FØR MAN KAN BLIVE HELT VÅD I TRUSKASSERNE, MUHSELLA! Hvordan kan du ikke være begejstret nok?!

    Dibs på at være dinses sidemand i biffen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det heller ikke; det er straffen for overbegejstring, tror jeg.
      Dibs accepteret!

      Slet