29. nov. 2017

Efteråret der gik 2017

Månedlige wrap ups bliver på en eller anden måde for omstændige for mig - det bliver nærmest den samme sludder for en sladder hver måned. Jeg vil derfor afprøve kvartalle wrap ups med håb om, at der er lidt flere spændende ting at fortælle.

Turen gik til Thailand




Min allersødeste svigerfamilie hev mig med på en tur til Thailand - et par dage i hektiske Bangkok efterfulgt af (næsten) to uger i sus og dus på Koh Samui. En fantastisk ferie fyldt med afslapning, drinks, god mad og dejligt selskab.

Oktober bød på en ny stilling som bogansvarlig i den forretning jeg arbejder i. Det sidste halvandet år har jeg arbejdet med papirvarer - alt fra brevordnere og kopipapir til tegneredskaber og brætspil. Det har været enormt lærerigt, men (ærligt) ikke så fængslende som bøger. Derfor kan jeg nu med stolthed og glæde kalde mig boghandler igen.

Et læsedøgn der kom og gik


Readathons er noget af de hyggeligste man - som læser - kan deltage i. Ida og jeg slog pjalterne sammen, indkøbte snacks og læste natten lang. Det største projekt jeg valgte til readathonet var Bjørneby af Fredrik Backman, som desværre ikke levede op til mine forventninger, men som bestemt var noget nyt fra forfatteren. Samlet set fik jeg læst 858 sider, hvilket jeg var/er ganske tilfreds med. Du kan læse om mit døgn her

Årets største bogbegivenhed - Bogforum 2017





Novembers største begivenhed var uden tvivl Bogforum. Åh hallelujah, hvor englene synger hver gang nogen snakker om bogforum... Jeg fik oplevet en masse forfattere, også nogen jeg aldrig har set før. Det er altid en fornøjelse at se, hvordan alle samles omkring bøgerne i en hel weekend. Læs mere her, og se hvad jeg fik i gave af Arnold Busck her

Efteråret har selvfølgelig indeholdt en hel masse andre ting, jeg har bl.a. set Gorillaz i Royal Arena, Mew i Vega, holdt en Halloween-fest med udklædning og op-pyntning, afholdt første spilleaften med min nye spilleloge, set Marvelous Mosell og set Stone Sour og The Pretty Reckless i den Grå Hal. Alt i alt behandler mit liv mig vidst ret godt. 


Hvilken efterårsbegivenhed har været din fedeste? 

2 kommentarer:

  1. Fede udklædninger! :D
    Det lyder ærlig talt som et ret godt efterår - og tillykke med stillingen :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige, det har været. Jeg er et priviligeret menneske, det kan jeg ikke komme udenom! :D

      Slet