5. jul. 2013

Mine bøger til booktube-a-thon

- Planlagt indlæg - 

Jeg har udvalgt ovenstående bøger til booktube-a-thonet. Hvis jeg får læst dem alle så imødekommer jeg seks ud af de syv udfordringer. 

The Casual Vacancy af J.K. Rowling
Sagaen om Valhalla (Freja, Idun og Saga) af Johanne Hildebrandt
Alkymisten af Paulo Coelho
Divergent af Veronica Roth 

Udfordring 1: I alt ender det på 2.232 sider og vil, hvis jeg når det, give mig et gennemsnit på over 300 sider om dagen.  
Udfordring 2: The Casual Vacancy fylder i alt 503 sider.
Udfordring 3: Divergent bliver en genlæsning. 
Udfordring 4 og 5: Sagaen om Valhalla er en ulæst saga, samt bøger jeg har haft stående i 100 år.
Udfordring 7: Alkymisten er en klassiker. 


Læs om udfordringerne her (scroll forbi dette indlæg), og husk at følge med på booktube-a-thons twitter her

5 kommentarer:

  1. Så fantastisk bøger, du har udvalgt dig! :)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om sagaen om Valhalla, de ser rigtig spændende ud.

    SvarSlet
  3. De der Valhalla bøger gad jeg godt have fingrene i!

    SvarSlet
  4. Jeg er SÅ enig med annefop91! Man kan aldrig få for lidt Valhalla!

    SvarSlet
  5. Jeg er også selv meget spændt på den serie!

    SvarSlet