15. feb. 2019

#fridayreads hunger af roxane gay

Jeg er forsinket med mine favorit-indlæg, beklager. Det skyldes at jeg i disse dage arbejder benhårdt på at skrive en motiveret ansøgning til et kandidatstudie på SDU. I dag kan jeg faktisk fejre at være blevet certificeret HTML udvikler med "Excellence". Jeg er pavestolt. 

Jeg får stadigvæk presset læsning ind  som nogle af jer måske har set på instagram læser jeg pt. Sult af Roxanne Gay. 
"Det her er en bog om min krop, om min sult, og endelig er det en bog om at forsvinde og gå til grunde, og inderligt ønske sig at blive set og forstået. Det er en bog om langsomt at give sig selv lov til at blive set og forstået." 
Jeg er halvvejs gennem bogen, og den har allerede givet mig en 5-7 mavepustere, så på den måde er alt som det skal være. Spøg til side: Det er ikke en bog for sarte sjæle. Hold da op, hvor er den barsk.

Har du læst Sult af Roxane Gay?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar