30. apr. 2019

“april is the cruelest month, breeding lilacs out of the dead land, mixing memory and desire, stirring dull roots with spring rain.”
— t.s. eliot, the waste land


* anmeldereksemplar
April bragte det gode vejr med sig, hvilket har gjort at jeg har været solskoldet af hele tre omgange. For når det gode vejr er fremme, så handler det om at komme ud & nyde det. Det har jeg gjort en masse. Været i vores kolonihave, & fældet vores enorme hæk bagtil. 

April — de læste

  • I marts læste jeg 1.255 sider, fordelt over seks bøger
  • Gennemsnitsrating på 4,1 ud af fem stjerner
  • Fire skrevet af kvindelige forfattere, to skrevet af mandlige
  • Genremæssig fordeling: fire skønlitterære værker, en tegneserie & en non-fiktion
  • Alle læst som fysiske bøger
  • Een var et anmeldereksemplar, fem fra min fysiske tbr-liste

April — Wrap up

  • Den italienske mester af Tom Rachman*, ★★★☆☆ (anmeldelse) 
  • Sorg er et væsen med fjer af Max Porter, ★★★★★
  • Take it as a compliment af Maria Stoian, ★★★★☆
  • Vinterbørn af Dea Trier Mørch, ★★★★★
  • Fuck, en lækker røv af Susanne Staun, ★★★☆☆
  • Efterår af Ali Smith, ★★★★★

April — Nye tilføjelser

  • Fem bøger er blevet tilføjet til min TBR
    • To af dem fik jeg i gave
    • Tre købte jeg i genbrugen



April — På bloggen/IG


______
Er der sket noget særligt for dig i løbet af april?


    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar